فواید نور ماورابنفش uv و موارد استفاده آن

فواید نور ماورا بنفش و استفاده ان

همانطور که می دانید گیاهان همانند تمام موجودات زمین نیاز به انرژی لازم برای ادامه حیات خود دارند که این انرژی را از خورشید به طور مستقیم دریافت می کنند.

اما امروزه با توجه به اینکه بسیاری از مردم به سمت اپارتمان نشینی روی اورده اند تنوع گیاهان اپارتمانی بسیار بالا رفته و باید بتوانیم منبع تغذیه ی مناسبی را برای گیاهان آپارتمانی با توجه به اینکه در معرض نور مستقیم خورشید نیستند را فراهم کنیم.

حتی در برخی مناطقی که کم تر در معرض نور مستقیم خورشید هستند ما شاهد رشد گیاهان مخصوصی هستیم و افرادی که در اقلیم های مختلفی زندگی میکنند شاید نتوانند گیاه مورد علاقه خودرا نگهداری کنند.

اما راه حل چیست؟

ما در فروشگاه آقای نور پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم تا شما بتوانید با استفاده از نورuvگیاه مورد نظر خورا کامل تغذیه کنید و ان را پرورش دهید که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

چرا نور ماورا بنفش؟

نور ماورا بنفش میکروب ها را از بین می برد و همچنین باعث مقاوم تر شدن گیاه می شود.همچنین محققان به این نتیجه رسیده اند گیاهانی که در معرض نور uvقرار دارند می توانند در اب و هوای سخت و خشک زنده بمانند و مانع کپک زدن گیاهان شوند.

مادر فروشگاه آقای نور برای شما همراهان عزیز پیشنهاد های مختلفی داریم تا بتوانید گیاهان خود را در هر شرایط اب و هوایی و در اپارتمان هودتان در کنار سایر تمهیداتی که انجام می دهید نور خوب و منبع تغذیه ی مناسبی را برای گیاه خود فراهم کنید

شما می توانید در فروشکاه آقای نور انواع ریسه رشد گیاه،لامپ رشد گیاه،پرژکتور رشد گیاه و یا پکیج مخصوص رشد گیاه فروشگاه اقای نور را با توجه به کاربرد های انان و بعد از مشورت با پشتیبان های ما از فروشگاه اقای نور سفارش دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتس آپ با پشتیبان های ما ارتباط برقرار کنید.



(2 امتیازها)

create امیر حسین رجبی today 01/06/17 visibility 291 بازدید

هیچ نظری وجود ندارد
در حال ارسال. لطفا صبر کنید...